Nie od dziś wiadomo, że najlepszym sposobem na uzyskanie najlepszej i oczekiwanej sylwetki jest odpowiednia dieta i ruch. Aby Twoje ciało wyglądało przyzwoicie musisz zadbać o trening każdej jego części. Bicepsy, tricepsy i szerokie plecy to nie wszystko. Bardzo ważny jest trening nóg, choć większość amatorów sportu odwiedzających klub fitness regularnie o nim zapomina. Trenuj wszystkie części ciała. W twoim kalendarzu treningowym nie może zabraknąć miejsca na trening przedramion. Oczywiście możesz je trenować za pomocą sztangi łamanej, za pomocą handelek. Kolejną opcją jest po prostu urozmaicenie treningów o inne dyscypliny sportowe. Zamiast spaceru do pobliskiego lasu zdecyduj się na trekking po górach. A jeśli to nie przyniesie efektów, to zawsze możesz zaangażować swoje mięśnie w wysiłek i zaliczyć spływ kajakowy. Opcji jest naprawdę wiele, nie musisz więc zadręczać się myślą, że prędzej czy później dopadnie Cię rutyna w trakcie Twojego pobytu na siłowni. Oczywiście polecam rower oraz krótkie przebieżki po osiedlu. Może nie zbudują wielkich mięśni, ale zapewnią wspaniałą formę.